maandag 3 september 2012

Hallo allemaal!                          

Welkom op mijn blog! Ik zal mij eerst even kort voorstellen. Mijn naam is Ellen Duiverman en ik ben 23 jaar. Mijn grote passies zijn dansen en muziek...en wie weet komt bloggen ook in dit rijtje terecht?

Deze blog is namelijk ontstaan vanuit de minor Digicoach, die ik momenteel volg op de nieuwe Pabo te Sittard.Tijdens deze minor moet ik individueel of samen met medestudenten opdrachten uitvoeren om punten te verdienen. Nu hoor ik jullie al denken..dat is heel fijn, maar wat heb ik hieraan? Ondanks dat ik geen ervaren blogger ben, ga ik jullie in mijn blogs op de hoogte houden over de nieuwste trends in het onderwijs. Denk hierbij bijvoorbeeld aan gamification en allerlei nieuwe gadgets. Ik ga hier niet alleen informatie over geven, maar indien het mogelijk is deze nieuwe trends en gadgets toepassen in de praktijk om te kijken of deze het onderwijs makkelijker kunnen maken. Hierdoor hoop ik jullie op nieuwe ideeën te brengen en eventueel aan te sporen deze ook eens uit te gaan proberen..

Ik wil jullie tot slot veel leesplezier toewensen en jullie uitnodigen om reacties, vragen en eventuele tips voor nieuwe blogs met mij te delen!

Groetjes,

Juf Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten